Blogo pięknie punktuje Arabów

Jestem pod wrażeniem tego blogera. Znam go tylko z widzenia (chyba we Wrocławiu jakiś nawet ciekawy (bo którki) wykład dawał), ale czytam go prawie od początku i chciałbym tak jak on umieć poruszać się we współpracy z różnymi firmami. Genialnie to rozgrywa, pięknie zyskuje i coś czuję, że to właśnie po lekturze jego wpisów najwiecej młodzieży postanawia zostać blogerami.

Ale dziś moją uwagę zwróciło coś innego – mianowicie sposób, w jaki Blogo rozgrywa swoje lekko rasistowskie animozje do Arabów. Absolutnie genialna sprawa – ironicznie i tak śmiesznie, że ciężko się unieść i obsrać polityczną poprawnością w oburzeniu, bez narażenia się na brak dystansu.

http://www.blogomotive.pl/index.php/2012/11/23/338-a-w-paryzu-nudzilem-sie-w-luwrze-45/

A wątki motoryzacyjne mnie niespecjalnie obchodzą, bo jak już pisałem – samochód mam i chyba go nie lubię, bo przeglądy kosztują a ostatnio nawet mi się zespuł.

Skomentuj

